loading...
atabelt
atabelt بازدید : 14 پنجشنبه 29 آبان 1399 نظرات (0)

آتابلت بزرگترین سازنده و تولید کننده تسمه, خرید تسمه, فروش تسمه, تسمه صنعتی, تسمه تایم, تسمه تایمینگ, تسمه نقاله و نوار نقاله در ایران
جهت خرید و مشاوره با شماره های 02133980559 | 09121466526 تماس حاصل فرمائید


خرید و فروش انواع تسمه: عنوان مطلب ارائه شده توسط گروه صنعتی آتابلت به عنوان بزرگ ترین سازنده و ارائه دهنده انواع تسمه،می باشد.با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در خصوص استاندارد های لازم جهت ساخت بیشتر بدانیم.
همان طور که پیش تر هم در مقالات قبلی در این خصوص مطالبی ارائه شد،تسمه از ابزار های بسیار مهم صنایع گوناگون محسوب می شود، در بازار خرید و فروش انواع تسمه،انواع تسمه صنعتی و سایر مدل های تسمه  به فروش می رسد و شرکت های تولیدی و یا ساخت  تسمه در زمینه فروش انواع تسمه، تولید یا ساخت انواع تسمه های صنعتی فعالیت می کنند. تسمه های صنعتی ،تسمه شیاری،تسمه نقاله و ...در صنعت کاربرد های بسیاری دارد.برای تولید تسمه، از مواد و متریال مختلفی استفاده می شود پس هنگام خرید تسمه، به متریال آن توجه کنید و تسمه با کیفیت بخرید، تسمه در هر دستگاه و یا موتوری که به کار رفته باشد مدام در حال چرخش است و همین چرخش می تواند در فرسودگی آن دخیل باشد که از  اینرو با خرید تسمه با کیفیت میتوانید از فرسایش و یا پارگی زودرس آن جلوگیری کنید.فروش انواع تسمه
 

تسمه های صنعتی

تسمه ها از انواع قطعات بسیار  پرکاربرد در صنایع گوناگون هستند که بر خلاف بسیاری دیگر قطعات صنعتی به صورت منعطف تولید میشوند. انواع مختلفی از تسمه صنعتی در صنایع مختلف و با اهداف مختلف و از جنس های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. تنوع این قطعه صنعتی که با نام تسمه صنعتی تولید و عرضه میشود بسیار گسترده بوده در سایز های مختلف و با برند های مختلفی تولید میشود.
پر کاربردترین نوع تسمه های صنعتی تسمه انتقال قدرت، تسمه نقاله، تسمه وی بلت V ، تسمه تایمینگ و تسمه های دنده مخصوص می باشند. در صنایع لیفتینگ نیز اسلینگ های برزنتی که به منظور حمل بار مورد استفاده قرار میگیرند و از جنس پارچه پلاستیکی سخت هستند تحت نام تسمه مورد استفاده قرار میگیرند. دقت تولید تسمه بر حسب نوع آن و کاربری که دارد متفاوت بوده و استاندارد های بسیار متعددی بر حسب نوع کاربری تسمه ها معرفی شده و مورد استفاده قرار میگیرد.فروش انواع تسمه
ساز و کار تسمه صنعتی به گونه ای است که پاره شده آن و یا از بین رفتن لایه های اصطکاکی آنها در برخی کاربری های ماشینی به کلی باعث از کار افتادن سیستم مثل سیستم های انتقال قدرت میشود حال آنکه اختلال در کار تسمه صنعتی در برخی صنایع دیگر سبب کندی کار و یا سوختن برخی قطعات متصل و یا حتی قفل شدن سیستم می شود.فروش انواع تسمه
 

انواع تسمه صنعتی

تسمه صنعتی کلمه ای بسیار گسترده می باشد که قطعات صنعتی بسیار متنوع با کاربری های بسیار مختلفی را شامل میشود به گونه ای که وجه تشابه برخی تسمه های صنعتی در مواردی تنها از نظر ظاهری می باشد. در برخی تسمه های صنعتی میزان اصطکاک، در برخی دیگر انعطاف و در برخی دیگر مقاومت کششی بالاست که مهمترین فاکتور مورد نظر در استفاده از آن تسمه صنعتی محسوب میشود.
بجز تسمه اسلینگ یا بافته شده که در صنایع لیفتینگ مانند جرثقیل ها استفاده میشوند انواع دیگر تسمه های صنعتی اهم از تسمه نوار نقاله که بر روی نقاله ماشین آلات و معمولا برای ترانزیت بار استفاده میشود، تسمه های تایمینگ که به عنوان محرک با نسبت مشخص بین قطعات ماشین آلات هستند، تسمه انتقال قدرت که نیروی دورانی و چرخشی را از یک جسم دوار به جسم دیگری منتقل کرده و سبب گردش آن میشوند از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

خرید و فروش انواع تسمه

همواره قیمت تسمه نسبت به نوع  تسمه و برند آن متفاوت می باشد. جدا از برند و نوع تسمه برخی از فروشندگان نیز در قیمت تسمه تاثیرگذار هستند و برای اینکه بتوانند سود بیشتری را به دست آورند اقدام به افزایش قیمت ها میکنند اما به طور کلی تسمه ها بر طبق کارایی و کیفیتی که دارند قیمت گذاری می شوند.
زمانی که از انتقال نیرو یا قدرت از یک منبع اصلی به سایر اجزای به کار برده شده در یک سیستم یا دستگاه صنعتی صحبت به میان می آید، اهمیت و نقش تسمه صنعتی بیش از پیش، پر رنگ ظاهر می شود. زیرا تنها با استفاده و کاربرد از انواع تسمه است که این انتقال نیرو صورت گرفته و در نهایت کارکرد هر یک از سیستم ها با روال طبیعی خود انجام می شود.
هم چنین تسمه ها که در واقع به عنوان جایگزینی مناسب به جای حلقه های اتصالی هم چون زنجیر در ساختار برخی از تجهیزات و ماشین آلات صنعتی دیده می شوند، به منظور کاربرد در زمینه های مختلفی صنعتی، مفید واقع شده و لذا فروش آن ها به متقاضیانی که از این ابزار در بسیاری از امور مربوط به صنایع بهره می جویند، انجام می پذیرد.
مشاهده این مطلب»»فروش تسمه

atabelt بازدید : 13 پنجشنبه 29 آبان 1399 نظرات (0)

تولید انواع تسمه: عنوان مطلبی که آتابلت برای شما عزیزان آماده کرده است.همان طور که می دانید به طور معمول تولید در ایران صورت نمی گیره و کاری که اتفاق می افتد ساخت تسمه هست و یا تبدیل تسمه.آتابلت به عنوان سازنده ی تسمه یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در این حوزه می باشد.با ما همراه باشید تا ابتدا کمی در مورد انواع تسمه به جهت یادآوری مطالبی را بیان کنیم و سپس به ادامه مطلب بپردازیم.

انواع تسمه

به گزارش گروه صنعتی آتابلت همان طور که در مطالب قبلی بیان کردیم تسمه یکی از قسمت های مکانیکی قابل انعطاف و یک حلقه از ماده ای انعطاف پذیر است که برای ایجاد پیوند مکانیکی و انتقال انرژی بین دو یا چند شفت استفاده می‌شود و در ساخت بسیاری از پروژه ها کاربرد دارد. تسمه ها به دور پولی ها پیچیده حلقه می زنند. در یک سامانهٔ دارای دو پولی ممکن است هر دو پولی در یک جهت به گردش درآیند یا تسمه به صورت ضربدری باشد تا جهتشان مخالف گردد. به عنوان یک عامل حرکت، تسمه نقاله یکی از کاربردهای تسمه است که در آن از تسمه برای حمل بار بین دو نقطه استفاده می‌شودتسمه برای انتقال نیرو در فاصله های طولانی، انتقال حرکت چرخشی و ساخت سیستم های ناقل به کار می رود. تقاضا بر روی حرکت انتقال قدرت تسمه ها بسیار زیاد است که این خود منجر به تغییرات بسیاری در آن می شود . حرکت آن ها به آرامی و با سرو صدای کم می باشد و بالشتک موتور و یاتاقان نسبت به تغییرات بار مقابله می کنند اگر چه با قدرت کمتری نسبت به چرخدنده ها وزنجیرها عمل می کند. با این حال پیشرفت در مهندسی تسمه اجازه استفاده از تسمه ها را در سیستم هایی که سابقا از چرخدنده و زنجیر استفاده می کردند ، می دهد. تسمه ها به چهار دسته اصلی تقسیم می شوند:
1- 
تسمه های تخت:
این تسمه ها با پولی های محدب به کار می روند
2- 
تسمه های گرد:
این تسمه ها با پولی های لبه دار به کار می روند.
3- 
تسمه های v شکل:
این تسمه ها از انواع پرکاربرد تسمه ها می باشند
این تسمه ها نیز با پولی های لبه دار به کار می روند. این تسمه ها در کولرهای آبی یافت می شوند.
4- 
تسمه تایمینگ:
این تسمه ها در جاهایی که سر خوردن تسمه روی پولی غیرمجاز و با پولی های دندانه دارباشد بکار می روند.
این تسمه ها در موتور خودروها نیز یافت می شود.
برای خرید انواع تسمه ها و تسمه نقاله در تهران و شهرستان و نوار نقاله و تسمه برزنتی و تسمه شیاری و نوار نقاله و تسمه تایمینگ و تسمه کش و خرید نوار نقاله و فروش تسمه نقاله و فروش تسمه و خرید تسمه و تسمه تایم و تسمه کش و یاتاقان و تسمه شیاری و تسمه تردمیل و نوار نقاله حلزونی و تسمه نقاله نمدی و ... با گروه صنعتی آتابلت تماس بگیرید.

تولید انواع تسمه

گروه صنعتی آتابلت بزرگ ترین سازنده تسمه در ایران به جز تسمه های خودرویی تمامی انواع تسمه های نام برده را ساخته و آماده ی ارائه می کند.شما می توانید با کارشناسان آتابلت تماس گرفته و از مشاوره ی کارشناسان ما بهره مند شوید.اما پیش از آنکه این مطلب را به انتها برسانیم توجه شما را به مطلبی با عنوان تولید انواع تسمه نقاله جلب می کنیم.
تولید انواع تسمه نقاله

atabelt بازدید : 12 پنجشنبه 29 آبان 1399 نظرات (0)

یکی از انواع تسمه های تولیدی ، تسمه تایم می باشد که شرکت تولید کننده آتابلت انواع تسمه و همینطور بهترین و با کیفیت ترین تسمه تایم، تسمه تایمینگ و سایر تسمه ها را تولید می کند. قطعا تسمه تایم نیز کارایی بسیاری دارد از همین رو قبل از خرید تسمه به کاربرد آن توجه کنید، یکی از مهم ترین تسمه ها در انواع موتور ها تسمه تایم می باشد.
مشاهده این مطلب>>انواع تسمه صنعتی

نکاتی در مورد نگهداری تسمه  شکل

تسمه پروانه ماشین یا تسمه دینام باید به قدر کافی سفت باشد که در صورت شل بودن تسمه پروانه بیش از حد داغ میشود و این باعث از بین رفتن تسمه پروانه خواهد شد و از طرفی شل بودن تسمه پروانه باعث می شود که باطری شارژ نکند و پمپ آب به خوبی کار نکند و آب رادیاتور به سرعت داغ شود و مسائل و مشکلات بیشتری پیش بیاید و تمام اینها به خاطر شل بودن تسمه پروانه ممکن است اتفاق بیافتد .

تعویض تسمه  شکل

تسمه پروانه ماشین یا تسمه دینام ، تسمه ای از جنس پلاستیک است که قدرت و از میل لنگ به سیستم تهویه و دینام و سیستم تعلیق منتقل می کند بدون وجود آن دینام توان تولید برق و ارسال آن به باتری را نخواهد داشت در نتیجه هیچ قطعه برقی خودرو بدون تسمه پروانه قابلیت کار کردن نخواهد داشت. به علت وجود دمای بالا در اطراف موتور به مرور زمان تسمه پروانه دچار خوردگی خواهد شد و در نتیجه تسمه پاره یا بریده خواهد شد. فرسودگی تسمه پروانه را جدی بگیرید لذا چون در اکثر خودروها پمپ آب توسط تسمه پروانه کار می کنند اگر که تسمه پروانه به هر علتی پاره شود سیستم خنک کاری آب موتور دچار اختلال شده و در نتیجه باعث آسیب های جدی به موتور خودرو خواهد شد.
مشاهده این مطلب>>مشخصات تسمه شیاری

 تسمه نقاله

تسمه نقاله با استفاده از دو قرقره موتوری کار می کند. بر روی آن یک سطح طولانی از مواد لاستیکی ضخیم و بادوام حلقه می شوند به طور دقیق می توان گفت سیستم های نوار نقاله به عبارتی تسمه نقاله، بااستفاده از دو عدد درام یا توپی کار می کنند که بطور مداوم بر روی ماده ای که روی آنها چرخ می شود، حلقه می زند. این کار با رویه نا محدود از قلاب، چرخ دنده ها، موتور و گیربکس و تسمه لاستیکی پهن انجام می شود.

انواع تسمه نقاله

  • تسمه نقاله چرخشی
  • تسمه نقاله مستقیم
  • تسمه نقاله منحنی یا حتی دایره ای

 
مزایای استفاده از تسمه نقاله

  • کاهش کار در حالی که به طور انبوه افزایش بهره وری و بهره وری زمان
  • محافظت از کارگران در برابر صدمات ناشی از حمل بارهای سنگین
  • در امان نگه داشتن محصولات از آسیب در حین حمل و نقل
  • تغییر مسیر و انتقال راحت محصولات در مسیر جدید
  • این سیستم بسیار با دوام بوده و نگهداری آن ها بسیار ساده است
atabelt بازدید : 13 پنجشنبه 29 آبان 1399 نظرات (0)

یکی از انواع تسمه ها که همواره کاربردی و مزایای فراوانی دارد تسمه تایم یا تسمه تایمینگ می باشد، این نوع از تسمه نیز همانند سایر مدل های تسمه دایره ای از جنس پلاستیک نرم یا پلی اورتان می باشد که در موتور دستگاه ها نقش مهمی را ایفا می کند.
تسمه یکی از معدود محصولات و ابزاری است که به صورت منعطف و قابل شکل پذیری تولید و عرضه می شود. تنوع در تسمه صنعتی بسیار بالا بوده و نسبت به کاربرد آن متفاوت و دارای انواع گوناگونی است. اما مدل های پر کاربرد آن شامل: تسمه نقاله، تسمه انتقال قدرت، تسمه وی بلت، تسمه تایم و تسمه دنده می باشد. تسمه تایم صنعتی از جنس لاستیکی با فیبر قدرتمند و معمولا از جنس پلی اورتان و نئوپرین تولید شده است تا مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییر طول داشته باشد. حد فاصل وسط به وسط دو دنده تسمه تایمینگ به گام آن معروف است که طبق استاندارد های بسیار دقیقی طراحی میشود. تسمه تایم صنعتی یکی از قطعات موتورهای احتراق داخلی می باشد که وظیفه اتصال و تنظیم حرکت میل بادامک با حرکت میل لنگ را دارد تا سوپاپ های دود و هوا در زمان مشخصی باز شوند. در دید متفاوت تسمه تایمینگ صنعتی مانع از خم شدن سوپاپ ها توسط پیستون نیز میشود. تسمه تایم صنعتی دارای دندانه هایی در سطح داخلی خود می باشد که برای عملکرد صحیح و دقیق آن طراحی شده اند.

کاربرد تسمه تایم

کاربرد تسمه تایم بیشتر در صنعت خودرو سازی و در موتورهای احتراق داخلی می باشد که از این نوع تسمه برای هدایت پمپ‌های تزریق سوخت، میل بادامک، شافت‌های بالانسر یا همان تعدیل کننده ها و پمپهای آب نیزاستفاده می‌شوند.
تسمه تایم صنعتی از نظر طولی اندازه های مشخص و از پیش تعیین شده ای دارند اما در عرض، این تسمه ها به صورت رولی یا به اصطلاح آستین تولید می شود که پس از تولید با ابزار و ماشین آلات مخصوص برش خورده وبه عرض دلخواه تبدیل میشوند. اندازه ونوع تسمه های تایمینگ توسط یک کد درج شده روی تسمه شامل اعداد و حروف لاتین مشخص میشود.
مزایای تسمه تایم 

مزایای تسمه تایم صنعتی

موتورها معمولا تولید حرارت زیادی می کنند که با استفاده از تسمه یا زنجیر می تواند از بقیه مکانیسم ها دور بماند؛ استفاده از زنجیر راه حلی گران قیمت است پس استفاده از تسمه بسیار مناسب تر است.
تسمه تایم صنعتی به صورت مسطح دارای مجموعه ای ازدندانه هاست که باپولی تایم درگیر می شود بدین ترتیب با داشتن دندانه همان کار زنجبر و چرخ دنده را بدون نیاز به روانکاری انجام می دهد. تسمه تایم صنعتی تحت هیچ لغزش یا خارج شدن از مسیر مانند تسمه های معمولی قرار نمی گیرند. تسمه تایم صنعتی به طور کلی در قسمت هایی که انعطاف پذیری زمان اهمیت دارد بسیار مفید است.

عمر تسمه

تسمه ها به عنوان یک عامل حرکت، که وظیفه گرداندن و انتقال نیرو به دستگاه‌های مهم صنعتی و غیرصنعتی را بر عهده دارند، دارای یک عمر مفید می‌باشند. مادام العمر نیست و تحت تأثیر میزان کارکرد و قرارگیری در معرض هوا، مواد شیمیایی و روانکارها، دچار آسیب، پوسیدگی، پارگی و یا ترک خواهد شد.
با آسیب دیدن هر یک از تسمه‌ها دستگاه مربوط از کار خواهد افتاد و از آنجا که این قطعات قابلیت تعمیر ندارند، باید هر چندوقت یکبار تعویض شوند و به صورت سالیانه و دوره‌ای بازبینی شوند.با تعویض به موقع از هزینه های گزاف جلوگیری خواهد شد.

atabelt بازدید : 16 پنجشنبه 29 آبان 1399 نظرات (0)

 به نام های تسمه همزمان، سنکرون و دندانه ای نیز در صنعت و بازارشناخته می‌شود، یکی از انواع پرکاربرد در صنعت های گوناگون می ‌باشد که انتقال قدرت و حرکت را به صورت کاملاً مستقیم و همزمان انجام می دهد و به واسطه طراحی و داشتن دندانه های منظم، یک اتصال متناسب مثبت بین پولی و تسمه تایمینگ ایجاد می‌نماید که در سرعت به صورت ثابت عمل کرده و هیچ گونه لغزشی را ایجاد نمی کند.

تسمه شیاری

تسمه چند شیار یا شیاری به طور معمول از ۵ الی ۶ تسمه V شکل به صورت مرتب در کنار یکدیگر قرار داده می شوند که همین ویژگی، موجب نازک ‌تر شدن و بالا رفتن انعطاف ‌پذیری آن می‌شود. در واقع انعطاف‌پذیری به معنای سهولت و بهبود در بهره ‌وری محصول یا دستگاه است، به گونه ای که به محض خم شدن تسمه، انرژی بسیار کمی در اصطکاک داخلی هدر می‌رود. با توجه به افزایش بهره وری که باعث کاهش اثرات حرارت بر روی آن می‌شود، به مدت زمان طولانی ‌تر و به صورت خنک ‌تر در دستگاه عمل می‌ کند.

مشاهده این مطلب>>فواید تسمه نقاله

عملکرد تسمه شیاری

ترکیبی از انعطاف پذیری تسمه‌های ‌تخت و عملکرد فوق العاده V شکل است که از پلیمرهای لاستیکی یا پلی اورتان همراه با نخ‌های محکم ساخته شده است و معمولا به عنوان یک محرک خودرو نیز استفاده می‌شود. اما در وسایل برقی بزرگ مانند: ماشین ها و دستگاه های خشک کن و شست و شو، کمپرسورها ، میکسرهای بتونی، ماشین آلات کشاورزی و چمن زنی و غیره نیز استفاده می شود. میزان محدوده ی قدرت تسمه آجدار از ۱ تا حدودا ۶۰۰ کیلو وات است و دارای مزیت‌هایی چون: انتقال آرام، عمر طولانی، قابلیت کاهش ارتعاش و تنش پایدار و کنترل شونده برخوردارند.

مشاهده این مطلب>>کاربرد نوار نقاله

تسمه V شکل

بزرگترین مزیت و کارایی تسمه V شکل در شیارهای چرخ قرقره است. سطح مقطع در این تسمه، ذوزنقه ‌ای شکل بوده که این شکل برای افزایش نیروی اصطکاک وارده بر دیواره‌های جانبی پولی بوده که نیروی کششی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.  تسمه‌های V شکل در تسمه های محرکی با سرعت متغیر به کار برده می‌شوند و بهترین ترکیبات سرعت، تحمل بار، کششی و طول عمر را ارائه می ‌دهند. 

فروش تسمه صنعتی

شرایط اقتصادی در بازار تعیین می کند که یک صنعت تولید چقدر می‌تواند خرید و فروش تسمه داشته باشد. زمین لرزه‌ها، بارندگی و سیلاب، خشکسالی و ... نیز تأثیر مستقیمی بر تولید صنایعی چون تسمه دارد و دفاتر و یا شرکت های صنعتی باید در هنگام بلایایی که قابلیت پیش ‌بینی دارند، یک استراتژی بی نقص یا یک برنامه ی ضروری و اضطراری در نظر بگیرند.

خرید و فروش تسمه صنعتی درانواع تسمه‌های صنعتی، تسمه تایم، تسمه تخت، تسمه گرد، تسمه V شکل و ... انجام می شود  که کیفیت و عملکرد تسمه بر قیمت خرید و فروش تسمه‌ها تأثیر بسزایی دارد.

 

مزایای تسمه صنعتی

  •  عدم نیاز به روغن کاری
  •   دارای کارایی و راندمان بالا
  •   مقاومت بسیار بالا در برابر همتراز نبودن
  •  در صورت زیاد بودن فاصله شافت‌ها بسیار ارزان و اقتصادی به شمار می رود
  •   عدم وابستگی محوری به شافت‌های هم تراز
  •   عایق مناسب برای هر گونه صدا و لرزش
  •   از بین بردن ارتعاشات بارهای ضربه ‌ای
  •  دارای سرعت های قابل تنظیم و متغیر
  •   قابلیت انتخاب سرعت برای انجام کارهای گوناگون
atabelt بازدید : 17 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)
 
 

User Rating: 0 / 5

تولید انواع تسمه

آتابلت بزرگترین سازنده و تولید کننده تسمه, خرید تسمه, فروش تسمه, تسمه صنعتی, تسمه تایم, تسمه تایمینگ, تسمه نقاله و نوار نقاله در ایران

جهت خرید و مشاوره با شماره های 02133980559 | 09121466526 تماس حاصل فرمائید


تولید انواع تسمه: عنوان مطلبی که آتابلت برای شما عزیزان آماده کرده است.همان طور که می دانید به طور معمول تولید در ایران صورت نمی گیره و کاری که اتفاق می افتد ساخت تسمه هست و یا تبدیل تسمه.آتابلت به عنوان سازنده ی تسمه یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در این حوزه می باشد.با ما همراه باشید تا ابتدا کمی در مورد انواع تسمه به جهت یادآوری مطالبی را بیان کنیم و سپس به ادامه مطلب بپردازیم.

انواع تسمه

به گزارش گروه صنعتی آتابلت همان طور که در مطالب قبلی بیان کردیم تسمه یکی از قسمت های مکانیکی قابل انعطاف و یک حلقه از ماده ای انعطاف پذیر است که برای ایجاد پیوند مکانیکی و انتقال انرژی بین دو یا چند شفت استفاده می‌شود و در ساخت بسیاری از پروژه ها کاربرد دارد. تسمه ها به دور پولی ها پیچیده حلقه می زنند. در یک سامانهٔ دارای دو پولی ممکن است هر دو پولی در یک جهت به گردش درآیند یا تسمه به صورت ضربدری باشد تا جهتشان مخالف گردد. به عنوان یک عامل حرکت، تسمه نقاله یکی از کاربردهای تسمه است که در آن از تسمه برای حمل بار بین دو نقطه استفاده می‌شود. تسمه برای انتقال نیرو در فاصله های طولانی، انتقال حرکت چرخشی و ساخت سیستم های ناقل به کار می رود. تقاضا بر روی حرکت انتقال قدرت تسمه ها بسیار زیاد است که این خود منجر به تغییرات بسیاری در آن می شود . حرکت آن ها به آرامی و با سرو صدای کم می باشد و بالشتک موتور و یاتاقان نسبت به تغییرات بار مقابله می کنند اگر چه با قدرت کمتری نسبت به چرخدنده ها وزنجیرها عمل می کند. با این حال پیشرفت در مهندسی تسمه اجازه استفاده از تسمه ها را در سیستم هایی که سابقا از چرخدنده و زنجیر استفاده می کردند ، می دهد. تسمه ها به چهار دسته اصلی تقسیم می شوند:
1-
تسمه های تخت:
این تسمه ها با پولی های محدب به کار می روند
2-
تسمه های گرد:
این تسمه ها با پولی های لبه دار به کار می روند.
3-
تسمه های v شکل:
این تسمه ها از انواع پرکاربرد تسمه ها می باشند
این تسمه ها نیز با پولی های لبه دار به کار می روند. این تسمه ها در کولرهای آبی یافت می شوند.
4-
تسمه تایمینگ:
این تسمه ها در جاهایی که سر خوردن تسمه روی پولی غیرمجاز و با پولی های دندانه دارباشد بکار می روند.
این تسمه ها در موتور خودروها نیز یافت می شود.
برای خرید انواع تسمه ها و تسمه نقاله در تهران و شهرستان و نوار نقاله و تسمه برزنتی و تسمه شیاری و نوار نقاله و تسمه تایمینگ و تسمه کش و خرید نوار نقاله و فروش تسمه نقاله و فروش تسمه و خرید تسمه و تسمه تایم و تسمه کش و یاتاقان و تسمه شیاری و تسمه تردمیل و نوار نقاله حلزونی و تسمه نقاله نمدی و ... با گروه صنعتی آتابلت تماس بگیرید.

تولید انواع تسمه

گروه صنعتی آتابلت بزرگ ترین سازنده تسمه در ایران به جز تسمه های خودرویی تمامی انواع تسمه های نام برده را ساخته و آماده ی ارائه می کند.شما می توانید با کارشناسان آتابلت تماس گرفته و از مشاوره ی کارشناسان ما بهره مند شوید.اما پیش از آنکه این مطلب را به انتها برسانیم توجه شما را به مطلبی با عنوان تولید انواع تسمه نقاله جلب می کنیم.
تولید انواع تسمه نقاله
atabelt بازدید : 14 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)
 
 

User Rating: 0 / 5

انواع تسمه

آتابلت بزرگترین سازنده و تولید کننده تسمه, خرید تسمه, فروش تسمه, تسمه صنعتی, تسمه تایم, تسمه تایمینگ, تسمه نقاله و نوار نقاله در ایران
جهت خرید و مشاوره با شماره های 02133980559 | 09121466526 تماس حاصل فرمائید


خرید و فروش انواع تسمه: عنوان مطلب ارائه شده توسط گروه صنعتی آتابلت به عنوان بزرگ ترین سازنده و ارائه دهنده انواع تسمه،می باشد.با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در خصوص استاندارد های لازم جهت ساخت بیشتر بدانیم.
همان طور که پیش تر هم در مقالات قبلی در این خصوص مطالبی ارائه شد،تسمه از ابزار های بسیار مهم صنایع گوناگون محسوب می شود، در بازار خرید و فروش انواع تسمه،انواع تسمه صنعتی و سایر مدل های تسمه  به فروش می رسد و شرکت های تولیدی و یا ساخت  تسمه در زمینه فروش انواع تسمه، تولید یا ساخت انواع تسمه های صنعتی فعالیت می کنند. تسمه های صنعتی ،تسمه شیاری،تسمه نقاله و ...در صنعت کاربرد های بسیاری دارد.برای تولید تسمه، از مواد و متریال مختلفی استفاده می شود پس هنگام خرید تسمه، به متریال آن توجه کنید و تسمه با کیفیت بخرید، تسمه در هر دستگاه و یا موتوری که به کار رفته باشد مدام در حال چرخش است و همین چرخش می تواند در فرسودگی آن دخیل باشد که از  اینرو با خرید تسمه با کیفیت میتوانید از فرسایش و یا پارگی زودرس آن جلوگیری کنید.فروش انواع تسمه
 

تسمه های صنعتی

تسمه ها از انواع قطعات بسیار  پرکاربرد در صنایع گوناگون هستند که بر خلاف بسیاری دیگر قطعات صنعتی به صورت منعطف تولید میشوند. انواع مختلفی از تسمه صنعتی در صنایع مختلف و با اهداف مختلف و از جنس های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. تنوع این قطعه صنعتی که با نام تسمه صنعتی تولید و عرضه میشود بسیار گسترده بوده در سایز های مختلف و با برند های مختلفی تولید میشود.
پر کاربردترین نوع تسمه های صنعتی تسمه انتقال قدرت، تسمه نقاله، تسمه وی بلت V ، تسمه تایمینگ و تسمه های دنده مخصوص می باشند. در صنایع لیفتینگ نیز اسلینگ های برزنتی که به منظور حمل بار مورد استفاده قرار میگیرند و از جنس پارچه پلاستیکی سخت هستند تحت نام تسمه مورد استفاده قرار میگیرند. دقت تولید تسمه بر حسب نوع آن و کاربری که دارد متفاوت بوده و استاندارد های بسیار متعددی بر حسب نوع کاربری تسمه ها معرفی شده و مورد استفاده قرار میگیرد.فروش انواع تسمه
ساز و کار تسمه صنعتی به گونه ای است که پاره شده آن و یا از بین رفتن لایه های اصطکاکی آنها در برخی کاربری های ماشینی به کلی باعث از کار افتادن سیستم مثل سیستم های انتقال قدرت میشود حال آنکه اختلال در کار تسمه صنعتی در برخی صنایع دیگر سبب کندی کار و یا سوختن برخی قطعات متصل و یا حتی قفل شدن سیستم می شود.فروش انواع تسمه
 

انواع تسمه صنعتی

تسمه صنعتی کلمه ای بسیار گسترده می باشد که قطعات صنعتی بسیار متنوع با کاربری های بسیار مختلفی را شامل میشود به گونه ای که وجه تشابه برخی تسمه های صنعتی در مواردی تنها از نظر ظاهری می باشد. در برخی تسمه های صنعتی میزان اصطکاک، در برخی دیگر انعطاف و در برخی دیگر مقاومت کششی بالاست که مهمترین فاکتور مورد نظر در استفاده از آن تسمه صنعتی محسوب میشود.
بجز تسمه اسلینگ یا بافته شده که در صنایع لیفتینگ مانند جرثقیل ها استفاده میشوند انواع دیگر تسمه های صنعتی اهم از تسمه نوار نقاله که بر روی نقاله ماشین آلات و معمولا برای ترانزیت بار استفاده میشود، تسمه های تایمینگ که به عنوان محرک با نسبت مشخص بین قطعات ماشین آلات هستند، تسمه انتقال قدرت که نیروی دورانی و چرخشی را از یک جسم دوار به جسم دیگری منتقل کرده و سبب گردش آن میشوند از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

خرید و فروش انواع تسمه

همواره قیمت تسمه نسبت به نوع  تسمه و برند آن متفاوت می باشد. جدا از برند و نوع تسمه برخی از فروشندگان نیز در قیمت تسمه تاثیرگذار هستند و برای اینکه بتوانند سود بیشتری را به دست آورند اقدام به افزایش قیمت ها میکنند اما به طور کلی تسمه ها بر طبق کارایی و کیفیتی که دارند قیمت گذاری می شوند.
زمانی که از انتقال نیرو یا قدرت از یک منبع اصلی به سایر اجزای به کار برده شده در یک سیستم یا دستگاه صنعتی صحبت به میان می آید، اهمیت و نقش تسمه صنعتی بیش از پیش، پر رنگ ظاهر می شود. زیرا تنها با استفاده و کاربرد از انواع تسمه است که این انتقال نیرو صورت گرفته و در نهایت کارکرد هر یک از سیستم ها با روال طبیعی خود انجام می شود.
هم چنین تسمه ها که در واقع به عنوان جایگزینی مناسب به جای حلقه های اتصالی هم چون زنجیر در ساختار برخی از تجهیزات و ماشین آلات صنعتی دیده می شوند، به منظور کاربرد در زمینه های مختلفی صنعتی، مفید واقع شده و لذا فروش آن ها به متقاضیانی که از این ابزار در بسیاری از امور مربوط به صنایع بهره می جویند، انجام می پذیرد.
مشاهده این مطلب»»فروش تسمه
atabelt بازدید : 16 چهارشنبه 30 مهر 1399 نظرات (0)

آتابلت بزرگترین سازنده و تولید کننده تسمه, خرید تسمه, فروش تسمه, تسمه صنعتی, تسمه تایم, تسمه تایمینگ, تسمه نقاله و نوار نقاله در ایران
جهت خرید و مشاوره با شماره های 02133980559 | 09121466526 تماس حاصل فرمائید .


تسمه یکی از مهم ترین وسایل در صنعت است که همواره در دستگاه های صنعتی کاربرد دارد، به طور کلی تسمه یک نوار است که در جنس های مختلف همچون پلاستیکی، فلزی و لاستیکی ساخته می شود.مهم ترین کاربرد تسمه، انتقال حرکت و ایجاد رابطه بین محور و دو یا چند شفت می باشد. در این انتقال حرکت، جهت حرکت پولی ها می‌تواند یکسان باشد و یا با ضربدری بستن تسمه می‌توان جهت حرکت را تغییر داد.انواع تسمه صنعتی
همواره انواع تسمه صنعتی در بازار به فروش می رسد و شرکت های تولیدی تسمه در انواع متفاوت همچون تسمه تایم،تسمه نقاله،تسمه شیاری،تسمه تخت و... تسمه های متنوع با انواع کاربرد ها را می سازند.
 مشاهده این مطلب>>تسمه نقاله لاستیکی

انواع تسمه

تسمه تخت :از جمله قدیمی ترین تسمه های انتقال حرکت و توان، تسمه های تخت می باشند. این تسمه ها در فرایند مونتاژ، نیاز به اعمال کشش زیادی داشته که منجر به اعمال بارهای بسیار قوی می گردد. همچنین به دلیل صاف بودن سطوح، امکان سرخوردن آن روی پولی‌های ساده وجود دارد.
انواع تسمه صنعتی
تسمه گرد: این دسته محصولات شامل تسمه‌هایی با سطح مقطع دایره‌ای شکل هستند. این نوع از تسمه برای اجرا در پولی‌هایی با شیارهای  v شکل با زاویه ۶۰ درجه طراحی شده‌اند. تسمه‌های گرد فقط در موقعیت‌هایی که گشتاور نسبتاً پایین است استفاده می گردد. این گروه از تسمه ها، در طول‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند.
مشاهده این مطلب>>تسمه تایمینگ صنعتی

تسمه  v شکل

این تسمه که هم به عنوان تسمه v و هم به عنوان طناب گوه شناخته می‌شود، دارای سطح مقطع ذوزنقه‌ای شکل می باشد. این گروه از تسمه ها، معایبی از جمله لغزش و هم ترازی در تسمه های تخت را حل می کنند. تسمه‌های v شکل بهترین ترکیب از کشش، سرعت حرکت، بار اعمالی به یاتاقان‌ها و عمر طولانی را فراهم می‌کنند. این تسمه‌ ها به خاطر ضخامت بیشترشان نسبت به تسمه‌ های تخت ، نیاز به پولی‌های بزرگتری دارند و دارای طول‌های قابل تنظیم با قابلیت جداسازی قطعات و متعلقات در هنگام لزوم می باشد.
انواع تسمه صنعتی

تسمه شیاری

این تسمه معمولاً از ۵ یا ۶ تسمه V شکل در کنار یکدیگر ساخته می‌شود. به همین خاطر برای همان سطح دیسک، تسمه نازکتری نسبت به ذوزنقه‌ای به ما می دهد که باعث انعطاف پذیری بیشتر تسمه می‌شود. این افزایش بهره ‌وری در عمل، به دلیل کاهش اثرات حرارت بر روی تسمه است. این امر موجب کاهش دمای کارکرد و افزایش طول عمر تسمه در حین بهره برداری می گردد.
مشاهده این مطلب>>خرید انواع تسمه تایم

تسمه آجدار

تسمه آجدار، تسمۀ انتقال قدرتی است که شامل شیارهای طولانی می‌باشد. این تسمه، ترکیبی از تسمه مسطح و تسمه v شکل است. این تسمه در کمپرسور، دوچرخۀ تناسب اندام، ماشین‌آلات کشاورزی، میکسر مواد غذایی، ماشین لباسشویی، ماشین چمن‌زنی و … استفاد می‌شود.

تسمه تایمینگ

این تسمه با نام‌های دیگری از جمله ” تسمه دندانه‌دار”، ” تسمه همزمان” و ” تسمه تایم” نیز شناخته می‌شود. این تسمه دارای دندانه هایی با پروفیل (شکل) مشخص و دقیق بوده که آنرا با پولی دندانه‌دار (پولی تایمینگ) مناسب تطبیق می‌دهند تا هنگامی که به درستی رگلاژ گردید، بعد از آن هیچ لغزشی نداشته باشد و در سرعت ثابت عمل کند. این تسمه اغلب برای انتقال حرکت مستقیم با رعایت زمان بندی دقیق استفاده می گردد. که به تسمه تایم معروف هست که برای کاهش لغزش و زمان بندی حرکت جز پرکاربرد ترین تسمه هاست که در خودرو ها زیاد دیده میشود .

ویژگی‌های تسمه تایم

 
از آن ‌جایی که تسمه تایم میل ‌لنگ را به میل سوپاپ متصل می‌کند در صورتی که اختلالی در عملکرد آن به وجود بیاید کل بلوک پیشرانه به مشکل می‌افتد. این فقط شامل کار نکردن پیشرانه نیست. اگر این قطعه سر جای خود نباشد و یا به دلیل کهنه بودن دچار کشش بیش از حد شود، پیستون به سوپاپ‌ها برخورد می‌کند. کج شدن سوپاپ‌ها و احتمالاً آسیب جدی به سرسیلندر اولین عوارض بروز چنین حادثه‌ای است. این یکی از نکات طلایی برای خرید خودروی دست دوم است؛ یعنی چک کردن صحت و سلامت کار کرد آن.
شاید این تسمه نسبت به ظاهر خود قیمت بالایی داشته باشد و با اضافه شدن اجرت، عملاً هزینه تعویض آن بالا برود ولی در نظر داشته باشید که پاره شدن تسمه تایم شما را در موقعیت تعویض قرار می‌دهد که از نظر هزینه‌ای اصلاً قابل قیاس با این لاستیک نیست.

atabelt بازدید : 11 چهارشنبه 30 مهر 1399 نظرات (0)
تولید انواع تسمه

تولید انواع تسمه

 ایران ویرا مجرب در تولید انواع تسمه، تسمه تایم، تسمه تایمینگ، تسمه نقاله، انواع تسمه، تسمه صنعتی، خرید تسمه، فروش تسمه، پخش تسمه، نوار نقاله در ایران جهت سفارش با شماره های02133980559 - 09121466526 تماس حاصل فرمائید.


تولید انواع تسمه : ایران ویرا تولید کننده انواع تسمه در ایران این مطلب را برای شما فراهم آورده است تا شما همراهان پس از آشنایی با تسمه و انواع تسمه و کارکرد های مختلف تسمه در خصوص تولید انواع تسمه اطلاعات مفیدی را به دست آورید.علاوه بر شناسایی استاندارد های تولید با ایران ویرا به عنوان یکی از برجسته ترین تولید کننده گان تسمه هم بیشتر و بهتر آشنا شوید.اما پیش از هر چیزی لازم میدانیم کمی در مورد تسمه به جهت یادآوری صحبت کنیم و سپس به این مطلب بپردازیم.

تسمه

همان طور که میدانید و صرفا برای یادآوری باید گفت که تسمه یک حلقه از ماده‌ای انعطاف‌پذیر است که برای ایجاد پیوند مکانیکی و انتقال انرژی بین دو یا چند شفت استفاده می‌شود. حتما می دانید که تسمه ها به دور پولی‌ها پیچیده حلقه می‌زنند. در یک سامانهٔ دارای دو پولی ممکن است هر دو پولی در یک جهت به گردش درآیند یا تسمه به صورت ضربدری باشد تا جهتشان مخالف گردد. اما در مورد نحوه اندازه گیری تسمه ها که کمتر به آن در مطالب تسمه پرداخته بودیم و بسیاری از دوستان  در این مورد سوال هایی داشتند باید گفت که تسمه‌ها را معمولاً با یکاهای میلی‌متر یا اینچ اندازه‌گیری می‌کنند که در تسمه‌های میلی‌متری قطر خارجی و در تسمه‌های اینچی قطر داخلی ملاک اندازه‌گیری است.
به جهت دسترسی آسان تر شما همراهان لینک مطلب تسمه را در اختیار شما قرار می دهیم.
ایران ویرا

 

انواع تسمه

می توان انواع تسمه را به دسته بندی های زیر تقسیم کرد اما نکته قابل توجه این است که دنیای تسمه بسیار بزرگ و وسیع و هر روز در حال گسترش است.

  • تسمه تایم صنعتی
  • تسمه تایمینگ صنعتی
  • تسمه شیاری
  • تسمه های نقاله
  • نوار نقاله
  • تسمه برزنتی
  • تسمه گریپ
  • تسمه v-belt
  • تسمه آجدار
  • تسمه گرد
  • تسمه تخت

تولید انواع تسمه

همان طور که در بالا دیدید تسمه انواع بسیار مختلفی دارد لذا تولید انواع تسمه کاری بسیار حساس و دقیق خواهد بود کم ترین اشتباه در انتخاب ضخامت ها و یا در کیفیت نهایی می تواند موجب یک حادثه بزرگ در صنایع تولیدی شود به همین دلیل شناسایی تولید کننده گان و استاندارد هایی که در تولید به کار می گیرند می تواند به شما در انتخاب تان کمک کند به همین دلیل است که ایران ویرا به صورت شفاف همیشه پاسخ گوی تمامی همراهان خود می باشد تا بهترین راهنمایی ها را در خصوص نحوه و شرایط تولید انواع تسمه داشته باشد و به این ترتیب شما را همراهی کند.
ایران ویرا تمامی انواع تسمه را که در بالا ذکر کردیم با توجه به توان بالای مجموعه و همچنین با رعایت بالاترین استاندارد های تولید در اختیار شما همراهان عزیز قرار میدهد.همچنین شما می توانید در خصوص تولید و نحوه تولید و با ما تماس حاصل فرمایید تا توسط همکاران و کارشناسان ایران ویرا اطلاعات مفیدی را به دست آورید.  

atabelt بازدید : 14 چهارشنبه 30 مهر 1399 نظرات (0)
تسمه

تسمه

 

ایران ویرا ارائه دهنده تسمه، تسمه تایم، تسمه تایمینگ، تسمه نقاله، انواع تسمه، تسمه صنعتی، خرید تسمه، فروش تسمه، پخش تسمه، نوار نقاله در ایران جهت سفارش با شماره های02133980559 - 09121466526 تماس حاصل فرمائید.


بی شک می توان گفت تسمه ها در ابعاد و انواع متفاوتی تولید می شوند به طور کلی  مشخصات تسمه در این مدل ها یکسان است اما کاربرد آنها متفاوت می باشد، شرکت تولیدی ایران ویرا در زمینه تولید و فروش انواع تسمه فعالیت دارد. یکی از مهم ترین وسایلی که در صنعت بسیار کاربردی است تسمه می باشد، انواع تسمه شامل تسمه تایم،تسمه شیاری،تسمه نقاله،تسمه تخت،تسمه گرد و ... در صنعت استفاده می شود.
مشخصات تسمه 
تسمه یکی از پر مصرف ترین لوازم مصرفی در صنایع مختلف می باشد و به نوعی تسمه پروانه یکی از ارکان اصلی به چرخش در آمدن چرخ های صنعت می باشد، تسمه یا تسمه پروانه در مدل ها و ابعاد مختلفی ساخته و عرضه میشود که مناسب با سایز دستگاه شما میتوانید بر طبق استاندارد سایز تسمه مدل مورد نظر را تهیه نمایید .
از معروفترین تولید کننده های این محصول می توان به : تسمه کره ای ، تسمه چینی ، تسمه فرانسوی و تسمه آلمانی اشاره کرد تسمه ایران ویرا با ارائه بهترین قیمت تسمه از بهترین برند های تسمه ، امکان خرید تسمه را برای شما کاربران گرامی فراهم نموده  است. مشاهده این مطلب>>درباره تسمه v شکل

 

انواع تسمه

تسمه پروانه یا تسمه دینام که در بین صنعتگران با هر دو نام شناخته می شوند ، در صنعت کاربرد فراوانی دارند و به لحاظ فنی زیر شاخه های تسمه های انتقال قدرت تقسیم بندی می شوند.
تسمه شیـــاری یا  ribbed belt یکی دیگر از انواع تسمه های صنعتی میباشد که بعلت سطح تماس بیشتر با پولی انتقال قدرت از یک پولی و شفت به یک پولی و شفت دیگر بصورت یکنواخت تر انجام میدهد .
تسمه تخت یا flat belt یکی از انواع تسمه های صنعتی میباشد و مانند هر تسمه های صنعتی دیگر سبب میشود نیرو از یک پولی و شفت به یک پولی و شفت دیگر منتقل شود . مشاهده این مطلب>>انواع تسمه v شکل

 

مزایای تسمه

  • دارای کارایی و راندمان بالا می باشد
  • مقاومت بسیار بالا در برابر همتراز نبودن
  • در صورت زیاد بودن فاصله شافت‌ها بسیار ارزان و اقتصادی به شمار می رود
  • عدم وابستگی محوری به شافت‌های هم تراز
  • تسمه های صنعتی از ماشین‌آلات در برابر رطوبت و اضافه بار محافظت می کند
  • عایق مناسب برای هر گونه صدا و لرزش
  • از بین بردن ارتعاشات بارهای ضربه ‌ای
  • دارای سرعت های قابل تنظیم و متغیر است
  • قابلیت انتخاب سرعت برای انجام کارهای گوناگون
  • موجب افزایش طول عمر مکانیکی ماشین آلات صنعتی می شود
  • عدم نیاز به روغن کاری

مشاهده این مطلب>>تفاوت تسمه شیاری و تسمه تایم

کاربرد تسمه

ارزان‌ ترین ابزار برای انتقال نیرو، گشتاور و سرعت بین شافت‌هایی هستند که ممکن است به صورت محوری تنظیم یا تراز نشوند. انتقال نیرو توسط تسمه‌ها و پولی‌های مخصوص، حاصل می‌شود.
این مجموعه به آرامی، با حداقل سر و صدا کار کرده و همراه با بالشتک موتور و بیرینگ‌ها با تغییرات بار مقابله میکند.البته از مقاومت کمتری نسبت به چرخ دنده‌ها یا زنجیر‌ها برخوردار هستند.با این وجود، پیشرفت در مهندسی امکان استفاده از این قطعات را در سیستم‌هایی که قبلاً فقط از زنجیر یا چرخ دنده استفاده می‌نمودند، فراهم کرده است.

 

تسمه شیاری

تسمه های شیاری شامل تعدادی از شیارهای V شکل طولی می باشد که به صورت موازی تشکیل یک تسمه شیاری را می دهند . از مزیت این گونه تسمه ها می توان به عمر مفید بالای تسمه ، مقاومت در برابر فشار ، قابلیت استفاده از پشت و روی تسمه در به حرکت درآوردن اجزای مختلف موتور اشاره کرد. این گونه تسمه ها جایگزین تسمه های سنتی شده و به طور قابل ملاحظه ای باعث کاهش هزینه ها شده است. ارتفاع کوتاه این نوع تسمه باعث انعطاف پذیری بیشتر شده و امکان کارکردهای پر پیچ و خم را به آن می دهد (استفاده از پشت تسمه) . شماره گذاری تسمه های شیاری شامل تعداد شیارها و نوع شیارها و طول تسمه به میلیمتر می باشد.

 

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 191
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 198
  • بازدید سال : 2,409
  • بازدید کلی : 4,274